File din poveste

Știu, nu am mai scris de mult timp. 

Nu am scris pentru căƒ nu am vrut, nu aveam starea necesară și de fiecare dată când începeam să scriu câte ceva, se termina în 3 minute închizând brusc fereastra.

Sper că sunteți bine, că toată lumea a început școală / facultatea așa cum trebuie sau continuă activitățile începute așa cum și-a propus. Eu încep să mă obinuiesc cu viață de aici, cu persoanele de aici, mai puțin cu vremea care e mereu schimbătoare și asta îmi dă bătăi de cap.

Dacă vine vorba de școală, sunt destul de încrezător în ceea ce privește viitorul meu, bazându-mă pe cum decurg lucrurile până acum. Sunt destul de mândru, că la primul assignment am luat un procent mare, procent care mă clasează printre primii.

În sfârșit mi-am făcut timp și împreună cu Mădă am reușit să mergem ieri la Transport Museum, unde am rămas destul de impresionat de toate exponatele de acolo. Mai jos aveți și câteva fotografii.

Să ne auzim cu bine!

No comments: